Wisselingen binnen bestuur

IMG_7327a.jpegdinsdag 12 december 2023 19:29

De extra ledenvergadering van 11 december j.l., stond voornamelijk in het teken van verkiezingen en afscheid van bestuursleden.

Onze huidige voorzitter heeft eerder te kennen gegeven zijn functie vanaf 1 januari 2024 neer te leggen. Piet heeft deze rol met veel enthousiasme de afgelopen 5 jaar ingevuld. Was daarbij zeer actief binnen het campagneteam en een ware gastheer en organisator van menig seizoenafsluiting en locatiezoeker voor een ALV.  Piet is met elan toegesproken en ontving als dank voor al zijn inzet namens de afdeling het boek "Het verhaal van Hollands Kroon".
Tevens zal Hans met ingang van het nieuwe jaar stoppen als bestuurslid (penningmeester). Tijdens de volgende ALV zal hij het financiële jaarverslag 2023 toelichten, en zullen wij hem aansluitend uitzwaaien.

In de afgelopen jaren is er actief gezocht naar nieuwe bestuursleden. In de afgelopen weken hebben twee actieve leden zich beschikbaar gesteld voor het voorzitterschap. We hadden dus zowaar de keuze, nadat zij beide hun speech tot de aanwezigen hadden gericht, werd er over gegaan tot schriftelijke stemming. Met een meerderheid van stemmen is Hielke van Leeuwen gekozen tot de nieuwe voorzitter. Hierna volgde nog een stemronde. De vergadering heeft tevens met meerderheid ingestemd met de toetreding van Mieke Dijkema tot het bestuur. Zij zal het penningmeesterschap op zich gaan nemen.

Daarnaast is er nog een vacature voor het secretariaat, om na het voorjaar van 2024 met een volledig bestuur verder te kunnen.
Wie komt het bestuurstrio compleet maken? Wij zien uit naar uw aanmelding! mail naar bestuur.

Wij kijken met dankbaarheid terug op de inzet van het huidige bestuur en met enthousiasme vooruit met de nieuwe samenstelling.
Wij wensen hen allen Gods zegen toe.

IMG_7309a     IMG_7319